Alegerea lui Donald Trump în funcția de președinte al Americii a stârnit un val de reacții în Statele Unite ale Americii, dar și unde de șoc în întreaga lume.

La câteva săptămâni de la validarea alegerilor americane, lucrurile par să se schimbe chiar și în România, țară aflată la mare distanță de Washington.

Reprezentanții companiei care dețin marca de bere Staropramen în România au stârnit mânia activiștilor pro homosexualitate după ce au refuzat publicarea unui articol care promova homosexualitatea pe una din platformele pe care le deține.

Astfel, pe platforma culturală Oameni și gusturi, oamenii pot trimite povești și articole culturale, relevante din mediul urban. Un asemenea articol, dar care promova ideologia LGBT , a fost respins de către Staropramen. Imediat, una din asociațiile care trăiesc din promovarea homosexualității, a acuzat „discriminarea”. Cu toate acestea, mesajul Starorpamen a precizat clar că autorii știau bine care sunt condițiile și că nu se vor publica subiecte pe teme controversate, tocmai pentru a se păstra neutralitatea. Ca de-obicei, activiștii LGBT au încălcat regulile, pentru ca apoi să strige „discriminare”.

Iată răspunsul celor de la Staropramen: „Alegerea nepublicării articolului Cătălinei Miciu nu a fost rea voință și nu se bazează pe discriminare.Tuturor colaboratorilor le-a fost adusă la cunoștință politica editorială a platformei, au acceptat să facă parte din acest proiect și au publicat articole în conformitate cu ea și brandbook-ul brandului.

Misiunea unui brand comercial nu este să intre în discuții care ar putea stârni controverse printre consumatorii săi. Platforma este un proiect de brand și este dedicata tuturor iubitorilor de cultură din România.

Faptul că brandul alege să nu abordeze subiectul LGBT pe platforma oamenisigusturi.ro nu este o dovadă de cenzură sau o atitudine discriminatorie, ci este alegerea brandului de a avea o comunicare imparțială și neutră față de subiecte controversate, indiferent dacă acestea sunt de natura socială, politică, economică.”
 
Brandul Staropramen, originar din Cehia, este acum deținut de multinaționala americano-canadiană Molson Coors, al șaptelea producător de bere, ca volum, din lume.

 


Dragă cititorule,
dacă ți-a plăcut acest articol, te rugăm ceva.

De peste 5 ani, ActiveNews este vocea pe care sute de mii de români o primesc în fiecare zi, dar care în același timp fisurează stabilimentul politic și economic care dorește să supună și România.

ActiveNews este un site independent din punct de vedere editorial, ceea ce înseamnă că ne stabilim singuri prioritățile și strategia. Jurnalismul nostru este liber de influențe comerciale și nu este influențat de către moguli, milionari sau acționari.

Nimeni nu-l editează pe editorul nostru. Nimeni nu ne direcționează opiniile.

Aceste aspecte sunt de o importanță critică într-o țară în care mass-media corporatistă face legea. Într-o Românie în care interesele economice ale marilor jucători dictează reacția presei, și nu interesul pe termen lung al acestui popor.

ActiveNews este singurul loc din .ro unde ați putut citi despre fapte și oameni care altfel nu ar fi apărut niciodată pe piața media din România. Știi bine asta.

Am câștigat împreună multe bătălii, văzute și nevăzute, dar Țara are nevoie de mai mult decât simpla noastră supraviețuire. Țara Noastră are nevoie de jurnalism curat, scris cu gândul la valorile pe care le-am primit de la înaintașii noștri. Țara noastră are nevoie de curaj pentru a expune impostura și trădarea, iar pentru asta e nevoie de informație. Informație, nu diversiune sau divertisment.

Implică-te Susține ActiveNews