ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Pentru îmbunătățirea infrastructurii de transport în București, România ar putea atrage 1,3 miliarde de euro din fonduri europene pentru metroul din Capitală. din această sumă, 600 de milioane de euro ar trebui să ajungă la viitoarea Magistrală 6 care va lega Aeroportul Otopeni de oraș, anunță Digi 24.

Guvernul are planuri îndrăznețe și vrea ca în primul trimestru din 2017 să semneze primele contracte în acest sens, iar Magistrala care să lege Aeroportul Otopeni de oraș ar trebui să fie gata până în 2020, când România va organiza meciuri la campionatul european de fotbal.

Restul banilor, 700 de milioane de euro vor fi împărțiți între secțiunile din Magistrala 5 și Magistrala 4 deja aflate în construcție.

Bucureștiul are un plan de dezvoltare pentru transportul urban până în 2030. În acesta se vorbește despre trei magistrale noi de metrou, pasaje supraterane și sute de kilometri de piste pentru biciclete.

Pentru a fi pus în practică, Primăria Capitalei are nevoie de bani europeni. Din șapte miliarde de euro cât este valoarea totală a proiectelelor, mai mult de jumătate din sumă este alocată pentru extinderea rețelei de metrou.

Adică prelungirea Magistralei 4 de la Gara de Nord până la Gara Progresul și a Magistralei 5 care va fi continuată de la stația Eroilor până la capătul cartierului Pantelimon. Proiectul prevede și construirea unei linii care va lega localitătile Bragadiru și Voluntari și va străbate Capitala pe o distanță de 21 de kilometri. În plan apare și Magistrala 8, între cartierele Crângași și Dristor.