Fonduri europene de 1,3 miliarde de euro pentru investiții la metrou. Ce magistrale noi ar putea fi construite în București

Pentru îmbunătățirea infrastructurii de transport în București, România ar putea atrage 1,3 miliarde de euro din fonduri europene pentru metroul din Capitală. din această sumă, 600 de milioane de euro ar trebui să ajungă la viitoarea Magistrală 6 care va lega Aeroportul Otopeni de oraș, anunță Digi 24.
Guvernul are planuri îndrăznețe și vrea ca în primul trimestru din 2017 să semneze primele contracte în acest sens, iar Magistrala care să lege Aeroportul Otopeni de oraș ar trebui să fie gata până în 2020, când România va organiza meciuri la campionatul european de fotbal.
Restul banilor, 700 de milioane de euro vor fi împărțiți între secțiunile din Magistrala 5 și Magistrala 4 deja aflate în construcție.
Bucureștiul are un plan de dezvoltare pentru transportul urban până în 2030. În acesta se vorbește despre trei magistrale noi de metrou, pasaje supraterane și sute de kilometri de piste pentru biciclete.
Pentru a fi pus în practică, Primăria Capitalei are nevoie de bani europeni. Din șapte miliarde de euro cât este valoarea totală a proiectelelor, mai mult de jumătate din sumă este alocată pentru extinderea rețelei de metrou.
Adică prelungirea Magistralei 4 de la Gara de Nord până la Gara Progresul și a Magistralei 5 care va fi continuată de la stația Eroilor până la capătul cartierului Pantelimon. Proiectul prevede și construirea unei linii care va lega localitătile Bragadiru și Voluntari și va străbate Capitala pe o distanță de 21 de kilometri. În plan apare și Magistrala 8, între cartierele Crângași și Dristor.
Guvernul are planuri îndrăznețe și vrea ca în primul trimestru din 2017 să semneze primele contracte în acest sens, iar Magistrala care să lege Aeroportul Otopeni de oraș ar trebui să fie gata până în 2020, când România va organiza meciuri la campionatul european de fotbal.
Restul banilor, 700 de milioane de euro vor fi împărțiți între secțiunile din Magistrala 5 și Magistrala 4 deja aflate în construcție.
Bucureștiul are un plan de dezvoltare pentru transportul urban până în 2030. În acesta se vorbește despre trei magistrale noi de metrou, pasaje supraterane și sute de kilometri de piste pentru biciclete.
Pentru a fi pus în practică, Primăria Capitalei are nevoie de bani europeni. Din șapte miliarde de euro cât este valoarea totală a proiectelelor, mai mult de jumătate din sumă este alocată pentru extinderea rețelei de metrou.
Adică prelungirea Magistralei 4 de la Gara de Nord până la Gara Progresul și a Magistralei 5 care va fi continuată de la stația Eroilor până la capătul cartierului Pantelimon. Proiectul prevede și construirea unei linii care va lega localitătile Bragadiru și Voluntari și va străbate Capitala pe o distanță de 21 de kilometri. În plan apare și Magistrala 8, între cartierele Crângași și Dristor.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

Tragedie șocantă: Un fost consilier USR s-a sinucis după ce a lansat pe Facebook acuzații explozive la adresa serviciilor secrete din România, aruncându-se apoi de la etajul unui bloc - VIDEO

De la ”Vaccinare în viteza a șasea”, la Terapie Intensivă. Mihai Leu, în stare critică la Spitalul Fundeni din București. Fostul campion la box și raliuri a fost transportat de urgență cu elicopterul

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

CNA susține că Hitler nu a fost homosexual. CIA contrazice CNA, care devine suspect de filo-nazism în favoarea LGBT într-un nou act de cenzură: Podcastul viral al lui Damian Drăghici cu Lidia Fecioru, scos de pe Facebook și YouTube
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Social
Locații: București
Subiecte: Bani europeni Investiţii România
Organizații: Guvernul României Ministerul Transporturilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)