Haos la frontiera cu Bulgaria: „Podul Prieteniei" Giurgiu-Ruse va fi închis, până duminică, timp de cinci ore, pentru încercări de rezistență la traficul greu

Timp de trei zile, Podul "Prieteniei" Giurgiu-Ruse va deveni Podul „Coșmarului". Până duminică, traficul rutier pe podul care face legătura cu Bulgaria va fi închis preț de cinci ore pentru încercări de rezistență la traficul greu, informează B1 TV.
Pentru a nu se forma coloane de mașini la granița cu vecinii de la sud, polițiștii recomandă șoferilor să folosească și alte puncte de trecere a frontierei.
Vibrații mai ceva ca la seism la fiecare trecere a autovehiculelor de mare tonaj. Podul Prieteniei Giurgiu-Ruse intra în trepidații atunci când tirurile treceau unul după altul frontiera către Bulgaria. Motiv pentru care autoritățile au hotărât să ia măsuri. După luni în șir în care șoferii au fost ținuți pe loc în cozi infernale din cauza reparațiilor, acum Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță noi lucrări la podul ce face legătura între Giurgiu și Bulgaria. Astfel că traficul rutier va fi închis timp de trei zile în intervalul orar 7:25 - 12:20. Măsura este luată pentru a testa siguranța suprastructurii podului.
De pătimit au tot șoferii, care știu bine: Podul Prieteniei se trece cu nervi.
Contractul pentru lucrările de reparație la Podul Prieteniei a fost încheiat în luna octombrie a anului 2014 pentru o durată de 16 luni, proiectare și execuție, cu firmele Collini Lavori și Tecnic Consulting. Valoarea acestora a fost stabilită la 10 milioane de euro. Lucrările trebuiau definitivate în martie anul acesta. Ulterior însă, fără prea multe explicații, închiderea reparației a fost amânată pentru noiembrie 2016.
Pentru a evita așteptarea la podul Giurgiu-Ruse, șoferilor li se recomandă puncte alternative de trecere a frontierei cu Bulgaria, precum cel de la Calafat, Bechet, Zimnicea, Călărași sau Vama Veche.
Pentru a nu se forma coloane de mașini la granița cu vecinii de la sud, polițiștii recomandă șoferilor să folosească și alte puncte de trecere a frontierei.
Vibrații mai ceva ca la seism la fiecare trecere a autovehiculelor de mare tonaj. Podul Prieteniei Giurgiu-Ruse intra în trepidații atunci când tirurile treceau unul după altul frontiera către Bulgaria. Motiv pentru care autoritățile au hotărât să ia măsuri. După luni în șir în care șoferii au fost ținuți pe loc în cozi infernale din cauza reparațiilor, acum Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță noi lucrări la podul ce face legătura între Giurgiu și Bulgaria. Astfel că traficul rutier va fi închis timp de trei zile în intervalul orar 7:25 - 12:20. Măsura este luată pentru a testa siguranța suprastructurii podului.
De pătimit au tot șoferii, care știu bine: Podul Prieteniei se trece cu nervi.
Contractul pentru lucrările de reparație la Podul Prieteniei a fost încheiat în luna octombrie a anului 2014 pentru o durată de 16 luni, proiectare și execuție, cu firmele Collini Lavori și Tecnic Consulting. Valoarea acestora a fost stabilită la 10 milioane de euro. Lucrările trebuiau definitivate în martie anul acesta. Ulterior însă, fără prea multe explicații, închiderea reparației a fost amânată pentru noiembrie 2016.
Pentru a evita așteptarea la podul Giurgiu-Ruse, șoferilor li se recomandă puncte alternative de trecere a frontierei cu Bulgaria, precum cel de la Calafat, Bechet, Zimnicea, Călărași sau Vama Veche.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

De la ”Vaccinare în viteza a șasea”, la Terapie Intensivă. Mihai Leu, în stare critică la Spitalul Fundeni din București. Fostul campion la box și raliuri a fost transportat de urgență cu elicopterul

Tragedie șocantă: Un fost consilier USR s-a sinucis după ce a lansat pe Facebook acuzații explozive la adresa serviciilor secrete din România, aruncându-se apoi de la etajul unui bloc - VIDEO

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

CNA susține că Hitler nu a fost homosexual. CIA contrazice CNA, care devine suspect de filo-nazism în favoarea LGBT într-un nou act de cenzură: Podcastul viral al lui Damian Drăghici cu Lidia Fecioru, scos de pe Facebook și YouTube
Recomandările noastre
Secțiuni: Social
Locații: Giurgiu
Organizații: Ministerul Transporturilor Poliția Română
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)