Ministrul Transporturilor: Am avizat traseul pentru autostrada Sibiu-Pitești. S-a optat pentru varianta 1
Traseul final pentru autostrada Sibiu-Pitești a fost avizat, autoritățile optând pentru prima variantă, care trece prin Curtea de Argeș, apoi prin Văleni și iese în județul Vâlcea, în localitatea Racovița, a anunțat marți, într-o conferință de presă, ministrul Transporturilor, Sorin Bușe.
„Ieri, 21 noiembrie, în cadrul CTE CNAIR a fost avizat traseul pentru ultimele două secțiuni ale autostrăzii Sibiu-Pitești, după cum urmează: Secțiunea 2, adică Racovița-Boița, de la km 15 la km 43, și Secțiunea 3 Racovița-Văleni, de la km 43 la km72. Deci în acest moment tot traseul este avizat”, a spus ministrul Transporturilor, Sorin Bușe.
La rândul său, prezent la eveniment, directorul general al CNAIR, Cătălin Homor, a spus că acesta este „cel mai important proiect de infrastructură pe care compania îl derulează”.
Astfel, din cele șapte variante inițiale de traseu în CTE (Consiliul Tehnic Economic) a fost selectată varianta 1, care va merge în paralel cu DN 7 Valea Oltului din apropiere de localitatea vâlceană Racovița și presupune mai puține tuneluri în zona de munte.
Autostrada A 1 Pitești-Sibiu va avea cel puțin șase tuneluri și zece noduri rutiere. Cele mai lungi tuneluri vor fi la Poiana 1,7 km, Curtea de Argeș 1,3 km, Lazeret două tuneluri de 1,5 km și Robești 900 m.
Autostrada A 1 Pitești-Sibiu (cu termen estimat de finalizare 2021) necesită investitții de aproximativ 1,6 miliarde de euro și este finanțată din fonduri europene. Este ultima secțiune de autostradă fără contract de construire de pe coridorul european Nădlac 2 – Constanța.
Contractul privind revizuirea studiului de fezabilitate a suferit, însă, mari întârzieri.
Autostrada Pitești-Sibiu, parte din Autostrada București-Nădlac (A1), este, în prezent, cel mai important proiect de șosea rapidă din România, pentru că realizarea sa ar permite traficul neîntrerupt pe autostradă între Capitală și frontiera cu Ungaria. În plus, autostrada de circa 117 kilometri ar fi prima care ar trece munții, făcând legătura între Muntenia și Transilvania, peste Munții Carpați.
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) și-a luat angajamentul de a termina lucrările în 2021, cu un an mai devreme decât era prevăzut în masterplanul general de transport.
„Ieri, 21 noiembrie, în cadrul CTE CNAIR a fost avizat traseul pentru ultimele două secțiuni ale autostrăzii Sibiu-Pitești, după cum urmează: Secțiunea 2, adică Racovița-Boița, de la km 15 la km 43, și Secțiunea 3 Racovița-Văleni, de la km 43 la km72. Deci în acest moment tot traseul este avizat”, a spus ministrul Transporturilor, Sorin Bușe.
La rândul său, prezent la eveniment, directorul general al CNAIR, Cătălin Homor, a spus că acesta este „cel mai important proiect de infrastructură pe care compania îl derulează”.
Astfel, din cele șapte variante inițiale de traseu în CTE (Consiliul Tehnic Economic) a fost selectată varianta 1, care va merge în paralel cu DN 7 Valea Oltului din apropiere de localitatea vâlceană Racovița și presupune mai puține tuneluri în zona de munte.
Autostrada A 1 Pitești-Sibiu va avea cel puțin șase tuneluri și zece noduri rutiere. Cele mai lungi tuneluri vor fi la Poiana 1,7 km, Curtea de Argeș 1,3 km, Lazeret două tuneluri de 1,5 km și Robești 900 m.
Autostrada A 1 Pitești-Sibiu (cu termen estimat de finalizare 2021) necesită investitții de aproximativ 1,6 miliarde de euro și este finanțată din fonduri europene. Este ultima secțiune de autostradă fără contract de construire de pe coridorul european Nădlac 2 – Constanța.
Contractul privind revizuirea studiului de fezabilitate a suferit, însă, mari întârzieri.
Autostrada Pitești-Sibiu, parte din Autostrada București-Nădlac (A1), este, în prezent, cel mai important proiect de șosea rapidă din România, pentru că realizarea sa ar permite traficul neîntrerupt pe autostradă între Capitală și frontiera cu Ungaria. În plus, autostrada de circa 117 kilometri ar fi prima care ar trece munții, făcând legătura între Muntenia și Transilvania, peste Munții Carpați.
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) și-a luat angajamentul de a termina lucrările în 2021, cu un an mai devreme decât era prevăzut în masterplanul general de transport.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
Un miliard de dolari pentru primul Studio de film fără influențe woke. Elon Musk a pus banii jos pentru Mel Gibson! Cu ce alți actori și producători a bătut palma CEO-ul Tesla. ACTUALIZARE
ZiuaNews: Părintele și regizorul Ciprian Mega îl contrează dur pe Medvedev chiar la Moscova: ”Românii nu doar că sunt o națiune, dar sunt un popor vechi, teafăr de multă vreme în conștiința europeană”. Ce a zis despre Ciolacu
Recomandările noastre
Secțiuni: Social
Locații: București
Subiecte: Autostrăzi România
Organizații: Ministerul Transporturilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)