O lege din 2008 NU este pusă în aplicare. Niciun drum din România NU are inspecția de siguranță rutieră. Reacția CNADNR

Zilnic pe drumurile din România au loc accidente, iar multe dintre ele sunt din cauza infrastructurii precare. O Asociație înființată în urmă cu trei luni a descoperit o problemă veche de 8 ani și anume că niciun drum din România nu are inspecția de siguranță rutieră. Acest lucru echivalează ca și cum nici măcar o mașină nu ar avea ITP-ul, conform romaniafaragropi.ro.
Din 2008, în România există o lege care prevede ca absolut fiecare drum public să aibă un aviz de securitate rutieră. Numai că legea 265, deși există, nu este pusă în aplicare de nimeni pentru că, susțin specialiștii, nu prevede sancțiuni iar normele de aplicare abia au fost elaborate. Deși legea, în primă formă, este din 2008, anunță tvr.ro.
Din doi în doi ani, o dată vara, o dată iarna, fiecare drum public al rețelei rutiere din România trebuie verificat de inspectori. Raportul trebuie să arate cât de uzate sunt elementele care influențează siguranța rutieră, să indice date despre semnalizarea drumului și dacă acesta a fost afectat de lucrări de reparații.
În acest timp nimeni nu pare să răspundă de starea șoselelor din țară.
Administratorul de drumuri publice, CNADNR, a fost întrebat ce ar trebui să se întâmple cu drumurile care nu au avizul de siguranță rutieră. Răspunsul a fost: "normele de aplicare a legii abia au apărut în februarie și nu a fost timp pentru formarea inspectorilor de siguranță rutieră"
Poliția Rutieră e obligată de lege să ceară inspecție suplimentară de siguranță rutieră după fiecare accident în care moare o persoană. Deoarece calitatea drumului poate fi o cauză. Surse autorizate din Poliție spun că astfel de solicitări s-au făcut dar niciodată nu au primit răspuns.
Din 2008, în România există o lege care prevede ca absolut fiecare drum public să aibă un aviz de securitate rutieră. Numai că legea 265, deși există, nu este pusă în aplicare de nimeni pentru că, susțin specialiștii, nu prevede sancțiuni iar normele de aplicare abia au fost elaborate. Deși legea, în primă formă, este din 2008, anunță tvr.ro.
Din doi în doi ani, o dată vara, o dată iarna, fiecare drum public al rețelei rutiere din România trebuie verificat de inspectori. Raportul trebuie să arate cât de uzate sunt elementele care influențează siguranța rutieră, să indice date despre semnalizarea drumului și dacă acesta a fost afectat de lucrări de reparații.
În acest timp nimeni nu pare să răspundă de starea șoselelor din țară.
Administratorul de drumuri publice, CNADNR, a fost întrebat ce ar trebui să se întâmple cu drumurile care nu au avizul de siguranță rutieră. Răspunsul a fost: "normele de aplicare a legii abia au apărut în februarie și nu a fost timp pentru formarea inspectorilor de siguranță rutieră"
Poliția Rutieră e obligată de lege să ceară inspecție suplimentară de siguranță rutieră după fiecare accident în care moare o persoană. Deoarece calitatea drumului poate fi o cauză. Surse autorizate din Poliție spun că astfel de solicitări s-au făcut dar niciodată nu au primit răspuns.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

De la ”Vaccinare în viteza a șasea”, la Terapie Intensivă. Mihai Leu, în stare critică la Spitalul Fundeni din București. Fostul campion la box și raliuri a fost transportat de urgență cu elicopterul

Tragedie șocantă: Un fost consilier USR s-a sinucis după ce a lansat pe Facebook acuzații explozive la adresa serviciilor secrete din România, aruncându-se apoi de la etajul unui bloc - VIDEO

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

CNA susține că Hitler nu a fost homosexual. CIA contrazice CNA, care devine suspect de filo-nazism în favoarea LGBT într-un nou act de cenzură: Podcastul viral al lui Damian Drăghici cu Lidia Fecioru, scos de pe Facebook și YouTube
Recomandările noastre
Secțiuni: Social
Locații: România
Subiecte: Drumuri România
Organizații: CNADNR Poliţia Română
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)