O lege din 2008 NU este pusă în aplicare. Niciun drum din România NU are inspecția de siguranță rutieră. Reacția CNADNR
Zilnic pe drumurile din România au loc accidente, iar multe dintre ele sunt din cauza infrastructurii precare. O Asociație înființată în urmă cu trei luni a descoperit o problemă veche de 8 ani și anume că niciun drum din România nu are inspecția de siguranță rutieră. Acest lucru echivalează ca și cum nici măcar o mașină nu ar avea ITP-ul, conform romaniafaragropi.ro.
Din 2008, în România există o lege care prevede ca absolut fiecare drum public să aibă un aviz de securitate rutieră. Numai că legea 265, deși există, nu este pusă în aplicare de nimeni pentru că, susțin specialiștii, nu prevede sancțiuni iar normele de aplicare abia au fost elaborate. Deși legea, în primă formă, este din 2008, anunță tvr.ro.
Din doi în doi ani, o dată vara, o dată iarna, fiecare drum public al rețelei rutiere din România trebuie verificat de inspectori. Raportul trebuie să arate cât de uzate sunt elementele care influențează siguranța rutieră, să indice date despre semnalizarea drumului și dacă acesta a fost afectat de lucrări de reparații.
În acest timp nimeni nu pare să răspundă de starea șoselelor din țară.
Administratorul de drumuri publice, CNADNR, a fost întrebat ce ar trebui să se întâmple cu drumurile care nu au avizul de siguranță rutieră. Răspunsul a fost: "normele de aplicare a legii abia au apărut în februarie și nu a fost timp pentru formarea inspectorilor de siguranță rutieră"
Poliția Rutieră e obligată de lege să ceară inspecție suplimentară de siguranță rutieră după fiecare accident în care moare o persoană. Deoarece calitatea drumului poate fi o cauză. Surse autorizate din Poliție spun că astfel de solicitări s-au făcut dar niciodată nu au primit răspuns.
Din 2008, în România există o lege care prevede ca absolut fiecare drum public să aibă un aviz de securitate rutieră. Numai că legea 265, deși există, nu este pusă în aplicare de nimeni pentru că, susțin specialiștii, nu prevede sancțiuni iar normele de aplicare abia au fost elaborate. Deși legea, în primă formă, este din 2008, anunță tvr.ro.
Din doi în doi ani, o dată vara, o dată iarna, fiecare drum public al rețelei rutiere din România trebuie verificat de inspectori. Raportul trebuie să arate cât de uzate sunt elementele care influențează siguranța rutieră, să indice date despre semnalizarea drumului și dacă acesta a fost afectat de lucrări de reparații.
În acest timp nimeni nu pare să răspundă de starea șoselelor din țară.
Administratorul de drumuri publice, CNADNR, a fost întrebat ce ar trebui să se întâmple cu drumurile care nu au avizul de siguranță rutieră. Răspunsul a fost: "normele de aplicare a legii abia au apărut în februarie și nu a fost timp pentru formarea inspectorilor de siguranță rutieră"
Poliția Rutieră e obligată de lege să ceară inspecție suplimentară de siguranță rutieră după fiecare accident în care moare o persoană. Deoarece calitatea drumului poate fi o cauză. Surse autorizate din Poliție spun că astfel de solicitări s-au făcut dar niciodată nu au primit răspuns.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Disperare și Sporuri la MApN. Val de demisii și retrageri din Armata Română
Renumitul doctor William Makis aruncă bomba: Cancerul prințesei Kate ar putea fi cauzat de vaccinurile ARNm COVID-19 pe care le-a făcut în 2021
O altă enormitate a Comisiei Europene: Sobele pe lemne și centralele de apartament trebuie să dispară
Dr. Geanina Hagimă: Ați trimis petiție către DSP-uri? Iată ce am aflat eu de la DSP Argeș!
Cunoscutul jurnalist sportiv Andrei Dicu a murit subit la 49 de ani, în urma unui stop cardiorespirator. Ziaristul a susținut vaccinarea Covid
Un pod de 2,5 km din Baltimore s-a prăbușit după ce a fost lovit de o navă. Imagini spectaculoase
Recomandările noastre
Loreta Popa, un om dedicat primei sale iubiri: CUVÂNTUL! Interviu ActiveNews cu promotoarea Muzeului Național al Literaturii Române: ”Fără acces la educație copiii noștri nu vor mai fi în stare nici să se semneze, dar să citească”
27 martie: Basarabia „se unește pentru totdeauna cu Mama sa, România”. Aproape toți cei care au votat Unirea au fost apoi vânați de bolșevici și au sfârșit în lagărele sovietice. Ei sunt Martirii Basarabiei, Martirii Unirii. Să nu-i uităm niciodată!
Secțiuni: Social
Locații: România
Subiecte: Drumuri România
Organizații: CNADNR Poliţia Română
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)