Polița RCA scoate tot mai mulți bani din buzunarele șoferilor. Cum sunt păcăliți mii de români cu bună știință de firmele de asigurări. Singura soluție legală
Dacă un șofer își achiziționează o mașină nouă și nu are accidente la activ ar trebui să primească un bonus, însă din păcate în practică nu se întâmplă acest lucru, iar mii de români sunt păcăliți cu bună știință de firmele de asigurări.
În mod normal istoricul unui șofer ar trebui să se transfere atunci când își schimbă mașina, însă firmele de asigurări nu respectă normele, iar conducătorii auto care nu au făcut niciun accident ajung să achite cu aproape 30 la sută mai mult la poliță atunci când își cumpără mașină nouă.
”Legea este lacunară în momentul de față. Într-adevăr, bonusul nu se transferă la noul, atunci când îți cumperi o nouă mașină, în ciuda faptului că ai fost un șofer corect și ani de zile ai acumulat să zicem un bonus 8. În momentul în care îți achiziționezi o nouă mașină, pornești din nou de la bonus zero”, a spus Cristian Muntean, președintele Asociației Service-urilor Independente.
Asta deși transferul este prevăzut clar într-o normă a Autorității de Supraveghere Financiară aflată în vigoare. De pierdut au românii care își schimbă mașina.
Practic, un șofer de 44 de ani care nu a avut accidente și cumpără o mașină nouă plătește cu 118 lei mai mult pentru că istoricul său de șofer nu a fost luat în calcul la încheierea noii polițe.
Situația este știută de oficialii ASF, mai ales că primesc într-un an zeci de plângeri, dar nu pot face nimic. Singura soluție este ca oamenii să depună reclamație.
”În mod normal trebuie să se transfere istoricul, în mod evident istoricul trebuie să te urmărească peste tot. Ce discutăm acum în grupele de lucru discutăm chiar un cazier al șoferului, că este pe camion sau este pe mașină”, a spus Mișu Negrițoiu, președinte ASF.
Persoanele care vor să își păstreze istoricul la schimbarea mașinii trebuie să depună la compania de asigurări o copie după actul de radiere al vechii mașini, după ultima asigurare si o copie după contractul de vânzare-cumpărare a noii mașini.
În mod normal istoricul unui șofer ar trebui să se transfere atunci când își schimbă mașina, însă firmele de asigurări nu respectă normele, iar conducătorii auto care nu au făcut niciun accident ajung să achite cu aproape 30 la sută mai mult la poliță atunci când își cumpără mașină nouă.
”Legea este lacunară în momentul de față. Într-adevăr, bonusul nu se transferă la noul, atunci când îți cumperi o nouă mașină, în ciuda faptului că ai fost un șofer corect și ani de zile ai acumulat să zicem un bonus 8. În momentul în care îți achiziționezi o nouă mașină, pornești din nou de la bonus zero”, a spus Cristian Muntean, președintele Asociației Service-urilor Independente.
Asta deși transferul este prevăzut clar într-o normă a Autorității de Supraveghere Financiară aflată în vigoare. De pierdut au românii care își schimbă mașina.
Practic, un șofer de 44 de ani care nu a avut accidente și cumpără o mașină nouă plătește cu 118 lei mai mult pentru că istoricul său de șofer nu a fost luat în calcul la încheierea noii polițe.
Situația este știută de oficialii ASF, mai ales că primesc într-un an zeci de plângeri, dar nu pot face nimic. Singura soluție este ca oamenii să depună reclamație.
”În mod normal trebuie să se transfere istoricul, în mod evident istoricul trebuie să te urmărească peste tot. Ce discutăm acum în grupele de lucru discutăm chiar un cazier al șoferului, că este pe camion sau este pe mașină”, a spus Mișu Negrițoiu, președinte ASF.
Persoanele care vor să își păstreze istoricul la schimbarea mașinii trebuie să depună la compania de asigurări o copie după actul de radiere al vechii mașini, după ultima asigurare si o copie după contractul de vânzare-cumpărare a noii mașini.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Disperare și Sporuri la MApN. Val de demisii și retrageri din Armata Română
Renumitul doctor William Makis aruncă bomba: Cancerul prințesei Kate ar putea fi cauzat de vaccinurile ARNm COVID-19 pe care le-a făcut în 2021
O altă enormitate a Comisiei Europene: Sobele pe lemne și centralele de apartament trebuie să dispară
Dr. Geanina Hagimă: Ați trimis petiție către DSP-uri? Iată ce am aflat eu de la DSP Argeș!
Cunoscutul jurnalist sportiv Andrei Dicu a murit subit la 49 de ani, în urma unui stop cardiorespirator. Ziaristul a susținut vaccinarea Covid
Un pod de 2,5 km din Baltimore s-a prăbușit după ce a fost lovit de o navă. Imagini spectaculoase
Recomandările noastre
Loreta Popa, un om dedicat primei sale iubiri: CUVÂNTUL! Interviu ActiveNews cu promotoarea Muzeului Național al Literaturii Române: ”Fără acces la educație copiii noștri nu vor mai fi în stare nici să se semneze, dar să citească”
27 martie: Basarabia „se unește pentru totdeauna cu Mama sa, România”. Aproape toți cei care au votat Unirea au fost apoi vânați de bolșevici și au sfârșit în lagărele sovietice. Ei sunt Martirii Basarabiei, Martirii Unirii. Să nu-i uităm niciodată!
Secțiuni: Social
Persoane: Mişu Negriţoiu
Locații: România
Subiecte: Scumpirea RCA
Organizații: ASF
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)