Radiografia unuia dintre cei mai experimentați cascadori români asupra accidentului în care a fost implicat Dan Condrea: Acest așa-zis accident este o făcătură. Argumentele acestuia

Marian Chirvase este unul dintre cei mai experimentați cascadori români, care în momentul de față trăiește în afara țării. Acesta a făcut o radiografie asupra accidentului în urma căruia Dan Condrea și-a pierdut viața.
Declarațiile acestuia pentru Evz.ro vin după ce a analizat fotografii de detaliu, făcute la fața locului, duminică, și în urma informațiilor date de cei doi martori: viteza de deplasare de circa 120 km/h (așa a declarat Gabriela Pelin la Parchet), intrarea de pe asfalt pe iarbă, unde după circa 20 m s-a izbit cu partea stângă de primul copac. A înaintat încă 10-15m și s-a răstrunat în decor.
Iată care este punctul de vedere al cascadorului, care a simulat astfel de accidente de foarte multe ori.
„Răsturnările pe care le făceam noi pe stadion erau făcute la o viteză de 80 de km la oră, dar nici un cascador nu a reușit să se răstoarne mai mult de trei ori. De aceea, vă spun cu certitudine că, în 15 m de la locul impactului cu copacul și până unde era mașina pe un teren agricol, acel Opel, chiar dacă se răsturna de câteva ori și avea 120 km/h, nu arăta așa niciodată. Putea arăta așa doar dacă se răsturna pe asfalt sau dacă ar fi căzut în prăpastie. Și dacă avea 140 km/h, mașina era găsită la 50-100 de metri de locul impactului. Din poze, al doilea copac e puțin atins, poate de vreo piesă, al treilea, deloc. Distanța de la copac, deci, este mult prea mică pentru a exista explicația pentru halul în care arată mașina. E făcută praf! Apoi, dacă intri în copac la viteza pe care o spune martora, autoturismul trebuie să fi fost lovit de la cap până în spate, deci ușa spatearipă spate, partea stângă. Aici, lovitura apare și pe spate. E o întrebare – de unde? Mașina nu s-a răsturnat pe fund. Tot martora spune că, după ce a depășit-o Opelul, a auzit o bubuitură puternică. O bubuială puternică o auzi numai dacă ești afară sau foarte aproape de locul accidentului. Or, ea spune că nu a văzut impactul cu copacul! Deci nu era foarte aproape. Experiența mea de cascador auto, după 26 de ani de Buftea și în peste 70 de filme făcute, că nu mai știu numărul spectacolelor în care făceam răsturnări auto eu și colegii mei, îmi spune că acest așa-zis accident este o făcătură”, a spus Marian Chirvase pentru Evz.ro.
Acesta a fost folosit în filmele unor regizori importanți, români și străini. A jucat în Ambasadori, Căutăm Patrie (2003), Marfa și banii (2001), Omul zilei (1997), Misterele Bucureștilor (1983), Căruța cu mere (1983), dar a fost și coordonator pentru altele, printre care Asfalt tango (1996), Legiunea străină (2008), Aripile întunericului (2004).
Declarațiile acestuia pentru Evz.ro vin după ce a analizat fotografii de detaliu, făcute la fața locului, duminică, și în urma informațiilor date de cei doi martori: viteza de deplasare de circa 120 km/h (așa a declarat Gabriela Pelin la Parchet), intrarea de pe asfalt pe iarbă, unde după circa 20 m s-a izbit cu partea stângă de primul copac. A înaintat încă 10-15m și s-a răstrunat în decor.
Iată care este punctul de vedere al cascadorului, care a simulat astfel de accidente de foarte multe ori.
„Răsturnările pe care le făceam noi pe stadion erau făcute la o viteză de 80 de km la oră, dar nici un cascador nu a reușit să se răstoarne mai mult de trei ori. De aceea, vă spun cu certitudine că, în 15 m de la locul impactului cu copacul și până unde era mașina pe un teren agricol, acel Opel, chiar dacă se răsturna de câteva ori și avea 120 km/h, nu arăta așa niciodată. Putea arăta așa doar dacă se răsturna pe asfalt sau dacă ar fi căzut în prăpastie. Și dacă avea 140 km/h, mașina era găsită la 50-100 de metri de locul impactului. Din poze, al doilea copac e puțin atins, poate de vreo piesă, al treilea, deloc. Distanța de la copac, deci, este mult prea mică pentru a exista explicația pentru halul în care arată mașina. E făcută praf! Apoi, dacă intri în copac la viteza pe care o spune martora, autoturismul trebuie să fi fost lovit de la cap până în spate, deci ușa spatearipă spate, partea stângă. Aici, lovitura apare și pe spate. E o întrebare – de unde? Mașina nu s-a răsturnat pe fund. Tot martora spune că, după ce a depășit-o Opelul, a auzit o bubuitură puternică. O bubuială puternică o auzi numai dacă ești afară sau foarte aproape de locul accidentului. Or, ea spune că nu a văzut impactul cu copacul! Deci nu era foarte aproape. Experiența mea de cascador auto, după 26 de ani de Buftea și în peste 70 de filme făcute, că nu mai știu numărul spectacolelor în care făceam răsturnări auto eu și colegii mei, îmi spune că acest așa-zis accident este o făcătură”, a spus Marian Chirvase pentru Evz.ro.
Acesta a fost folosit în filmele unor regizori importanți, români și străini. A jucat în Ambasadori, Căutăm Patrie (2003), Marfa și banii (2001), Omul zilei (1997), Misterele Bucureștilor (1983), Căruța cu mere (1983), dar a fost și coordonator pentru altele, printre care Asfalt tango (1996), Legiunea străină (2008), Aripile întunericului (2004).
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

Tragedie șocantă: Un fost consilier USR s-a sinucis după ce a lansat pe Facebook acuzații explozive la adresa serviciilor secrete din România, aruncându-se apoi de la etajul unui bloc - VIDEO

De la ”Vaccinare în viteza a șasea”, la Terapie Intensivă. Mihai Leu, în stare critică la Spitalul Fundeni din București. Fostul campion la box și raliuri a fost transportat de urgență cu elicopterul

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

CNA susține că Hitler nu a fost homosexual. CIA contrazice CNA, care devine suspect de filo-nazism în favoarea LGBT într-un nou act de cenzură: Podcastul viral al lui Damian Drăghici cu Lidia Fecioru, scos de pe Facebook și YouTube
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Social
Persoane: Dan Condrea
Locații: România
Subiecte: Accident rutier
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)