România, cimitirul de mașini al Europei. A mai căzut un mit: cele mai mari probleme le au mașinile aduse din Germania

Istoricul a peste 150.000 de automobile second-hand aduse în România din alte țări a fost verificat prin interogarea seriei de șasiu (VIN), prin intermediul aplicației InspectorAuto.ro, și au fost descoperite daune de peste 10 milioane de euro, în primul an de la lansarea acestui instrument de verificare.
Conform statisticilor, au fost depistate cu cel puțin un incident (mai mic sau mai mare) aproximativ 60% dintre mașinile care au ca țară de primă înmatriculare România. Pentru cele mai multe dintre ele vânzătorii spun în anunțuri că mașinile sunt "fără accident".
În ceea ce privește daunele înregistrate în România, majoritatea pe care InspectorAuto.ro le-a depistat sunt la mașini Volkswagen, Ford, BMW și Audi. Dintre mașinile aduse din alte țări UE și verificate pe InspectorAuto.ro, 8% au fost descoperite cu daune majore, valoarea medie pentru reparație fiind de 11.571 euro.
Din daunele descoperite la mașini aduse din alte țări UE, cele mai multe dintre ele au fost de la mărcile Volkswagen, BMW, Audi și Mercedes-Benz, aduse din Germania. InspectorAuto.ro a reușit să verifice și numărul de kilometri pentru mai mult de 5.000 de mașini, de la jumătatea lunii august 2016 (când a fost lansată această opțiune de verificare) și până în prezent.
În urma unei analize, realizată pe 100 de mașini luate la întâmplare de pe site-urile de anunțuri auto, care au VIN publicat, a reieșit că 37% au kilometrajul dat înapoi, iar 8% au și kilometrajul dat înapoi și daune. Cel mai mare număr de kilometri dați înapoi descoperiți a fost de 110.000 km, iar cel mai mic, 2.000 km.
Conform statisticilor, au fost depistate cu cel puțin un incident (mai mic sau mai mare) aproximativ 60% dintre mașinile care au ca țară de primă înmatriculare România. Pentru cele mai multe dintre ele vânzătorii spun în anunțuri că mașinile sunt "fără accident".
În ceea ce privește daunele înregistrate în România, majoritatea pe care InspectorAuto.ro le-a depistat sunt la mașini Volkswagen, Ford, BMW și Audi. Dintre mașinile aduse din alte țări UE și verificate pe InspectorAuto.ro, 8% au fost descoperite cu daune majore, valoarea medie pentru reparație fiind de 11.571 euro.
Din daunele descoperite la mașini aduse din alte țări UE, cele mai multe dintre ele au fost de la mărcile Volkswagen, BMW, Audi și Mercedes-Benz, aduse din Germania. InspectorAuto.ro a reușit să verifice și numărul de kilometri pentru mai mult de 5.000 de mașini, de la jumătatea lunii august 2016 (când a fost lansată această opțiune de verificare) și până în prezent.
În urma unei analize, realizată pe 100 de mașini luate la întâmplare de pe site-urile de anunțuri auto, care au VIN publicat, a reieșit că 37% au kilometrajul dat înapoi, iar 8% au și kilometrajul dat înapoi și daune. Cel mai mare număr de kilometri dați înapoi descoperiți a fost de 110.000 km, iar cel mai mic, 2.000 km.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

Tragedie șocantă: Un fost consilier USR s-a sinucis după ce a lansat pe Facebook acuzații explozive la adresa serviciilor secrete din România, aruncându-se apoi de la etajul unui bloc - VIDEO

De la ”Vaccinare în viteza a șasea”, la Terapie Intensivă. Mihai Leu, în stare critică la Spitalul Fundeni din București. Fostul campion la box și raliuri a fost transportat de urgență cu elicopterul

Cum explică profesorul Silviu Gurlui cauzele blackout-ului din Spania

Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

CNA susține că Hitler nu a fost homosexual. CIA contrazice CNA, care devine suspect de filo-nazism în favoarea LGBT într-un nou act de cenzură: Podcastul viral al lui Damian Drăghici cu Lidia Fecioru, scos de pe Facebook și YouTube
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)