ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Viteza în care trăim zi de zi se resfrânge și asupra calității vieții noastre, iar lipsa de timp ne determină de multe ori să mâncăm la diferite fastfood-uri și restaurante.

Din păcate, ceea ce primim de la aceste fast food-uri, chiar dacă nu este sănătos, mai este în unele cazuri și cu probleme de valabilitate. O astfel de situație a fost prezentată de Oana D. Botezatu pe pagina sa de socializare, care și-a cumpărat o supă cremă de legume de la Salad Box Mega Mall.

Surpriza neplăcută pe care aceasta a avut-o a fost în momentul în care a primit crutoanele, care erau mucegăite. O altă problemă a avut-o în momentul în care a dorit să discute cu un manager al acestui restaurant, a fost refuzată, cam acesta fiind „respectul” de care beneficiază clienții în astfel de situații.  

„Ne prinde rar prânzul la mall, dar, când se întâmplă, căutăm soluții de a ne potoli foamea cât mai aproape de ceea ce gătim acasă (mai ales dacă suntem toți trei).
Azi am ajuns cu treabă la Mega Mall și am cumpărat, între altele, o supă cremă de legume de la Salad Box Mega Mall. Am primit și crutoane. Din păcate, însă, crutoanele erau MUCEGĂITE.

I-am zis vânzătoarei (și i le-am arătat).
- Dar oricum au fost din partea casei, mi-a răspuns.
- Și asta înseamnă că trebuie să fie mucegăite?
- Nu, dar oricum nu le-ați plătit, că sunt incluse în prețul supei.

I-am cerut vânzătoarei să vorbesc cu un șef. S-a dus până în spate, spre bucătărie, cred. A revenit apoi:
- Nu e niciun șef aici.
- Dacă nu este aici, vă rog să îmi dați un număr de telefon, aș vrea să vorbesc cu el oricum.

A sunat pe cineva și i-a explicat, de față cu mine, că "e o femeie care a găsit o problemă la crutoane". Persoana cu care s-a conversat la telefon nu a vrut să vorbească și cu mine.

- Ne cerem scuze. Dacă nu le doriți, noi putem să vă dăm banii înapoi, a fost replica de final a vânzătoarei.

N-am vrut să iau banii înapoi, deși nu am mai mâncat nici supa, nici crutoanele. Căci nu despre cei 9 lei e vorba. Este vorba de bun-simț și respectul pentru tine, Salad Box, și pentru clienții tăi.”, a povestit Oana D. Botezatu pe pagina sa de Facebook.

 

Ne prinde rar prânzul la mall, dar, când se întâmplă, căutăm soluții de a ne potoli foamea cât mai aproape de ceea ce gă...

Posted by Oana D. Botezatu on Saturday, October 15, 2016

Spitalul de Pediatrie Oradea'Meniu' aruncat direct in mână (servetelul este al mamei) pt.un copilas de sub 2 ani...

Posted by Lily Corodi on Wednesday, March 23, 2016

REVOLTĂTOR. Ce a primit de mâncare un copil suspect de enterocolită într-un spital din România. Imaginea a devenit virală pe internet