ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Ioan Barbu, bărbatul de 47 de ani din județul Gorj care a murit pe 1 martie, la două zile după ce a fost vaccinat împotriva coronavirusului, a primit ser din lotul ABV2856, retras de la vaccinare, după reacțiile adverse trombotice în Italia, transmite SPS.

Vezi și: Premierul Cîțu îi face teroriști pe cei care se opun vaccinării și purtării măștii

Directorul Direcției de Sănătate Publică (DSP) Gorj, Narcis Stoian, a declarat, vineri, pentru Mediafax, că bărbatul vaccinat care a murit în 1 martie a primit ser din lotul retras, respectiv ABV2856. Inițial, autoritățile susținuseră că acest lot nu a ajuns în România.

„Da, este adevărat. S-a făcut (anchetă – n.r.) la timpul respectiv dar atunci nu aveam idee că acest lot se va retrage sau că ar avea probleme”, a spus Stoian.

Nouă țări europene au retras acest lot după ce s-au înregistrat mai multe decese imediat după vaccinare din cauze de atacuri de cord și vasculare.

După cum ActiveNews a scris în mai multe rânduri, aceste efecte sunt tratate în două studii transmise autorităților americane:

 

În schimb, coordonatorul Comitetului Național de Coordonare a Activității de Vaccinare (CNCAV), Valeriu Gheorghiță, susține cu aplomb că nu există legătură între vaccinarea bărbatului din Gorj, care a murit, și faptul că a primit ser din lotul retras din cauza reacțiilor adverse.

Gheorghiță, specializat în boli infecțioase, contrazice specialiștii din 9 țări europene care au blocat vaccinarea și decretează fără a se afla în posesia nici unui studiu că nu există nici o legătură între aceste decese în trombă și vaccinare. Aceștia sunt oamenii care conduc destinele și viețile a milioane de oameni.

Valeriu Gheorghiță a declarat, la Aleph News, că bărbatul decedat în Gorj, după ce a primit ser din lotul ABV 2865, suspendat după ce în Italia s-au raportat reacții adverse de natură trombotică, a suferit un infarct miocardic și nu există legătură între vaccinare și deces.

„A fost comunicat în detaliu cu ce s-a întâmplat în cazul persoanei din Gorj. Era vorba despre o persoană, care deși nu era în evidență cu boli cronice, în urma raportului a necropsiei a reieșit că avea, de fapt, antecedente de infarct miocardic, de fapt sechele. Vreau să aduc aminte că mortalitatea este pe primul loc (pentru infarct – n.r.). În acest moment nu există o informație care să ateste legătura dintre vaccinare și apariția acestor evenimente”, a spus Gheorghiță.

UPDATE / BILANȚUL ACTIVENEWS UPDATE! ÎNCĂ DOI ROMÂNI UCIȘI DE VACCIN. Un profesor de 45 de ani din Argeș și un bărbat de 46 de ani din Tg. Jiu au murit la nici 24 de ore după ce s-au vaccinat cu PFIZER / BioNTech. BILANȚUL NEGRU înregistrat de ACTIVENEWS 

Valeriu Gheorghiță a mai spus că decizia de punere în carantină a dozelor nefolosite din lotul ABV 2856 a fost una „de maximă precauție”.

„(Decizia – n.r.) a fost declanșată în urma semnalelor din Italia, fără să existe un fundament științific în acest moment. Am decis că este cel mai prudent până la clarificarea acestor concluzii, să nu existe nici cea mai mica suspiciune sau temere în spațiul public și în rândul populației care dorește să se vaccineze vizavi de acest tip de lot. Din punct de vedere științific și medical nu avem un fundament la acest moment”, a mai spus Valeriu Gheorghiță.

Gheorghiță a mai spus că s-au analizat peste 10 milioane de persoane vaccinate și nu au apărut evenimente trombotice mai puțin obișnuite.

PANICĂ ÎN GORJ

Județul Gorj a primit 1.500 de doze din acest lot de la AstraZeneca și s-au folosit 1.083 de doze, restul find puse sub carantină, conform instrucțiunilor, mai transmite SPS.

Anunțul a provocat panică în Gorj, potrivit GorjOnline:

 

În patru centre de vaccinare din Gorj au ajuns 1.500 de doze din lotul AB2856 și mai multe persoane și-au manifestat deja îngrijorarea, în contextul în care aproape toți profesorii s-ar părea că au fost vaccinați din acel lot în centrele Tismana, Stoina și Bumbești-Jiu. Mai mulți polițiști și jandarmi, dar și angajați ai SRI au semnalat faptul că au fost vaccinați în centrul din Tg-Jiu (Pasarelă) cu doze din lotul respectiv.

Oamenii au apelat la presă îngrijorați, după ce au constatat că pe adeverințele de vaccinare este înscris lotul de vaccin AB2856, scris sursa citată.

Citiți și Dr. Valeriu Gheorghiță recunoaște pentru prima oară oficial morții din urma vaccinării 

MORȚI PE BANDĂ ÎN ITALIA

Reamintim că Italia a oprit, joi, administrarea dozelor dintr-un lot de vaccinuri anti-COVID-19 produse de AstraZeneca, în urma temerilor privind posibile formări de cheaguri de sânge, după decesul a 3 militari din Sicilia și doi profesori din Napoli, care au fost vaccinați recent cu acest ser.

Morți și cheaguri de sânge. Vaccinul Covid AstraZeneca, suspendat de la administrare în Danemarca, Italia și alte 7 țări europene. România aude? ActiveNews a avertizat: STUDII! 

Agenția italiană pentru medicamente (AIFA) a declarat că oprirea vaccinării cu seruri din acel lot este o măsură de precauție și că nu a fost stabilită vreo legătură între vaccin și eventualele ''efecte adverse serioase''.

Stefano Paternò, un ofițer al Marinei italiene, în vârstă de 43 de ani, a decedat săptămâna aceasta a doua zi după vaccin, cauza probabilă fiind un atac de cord.

Un bărbat, un polițist în vârstă de 50 de ani, a decedat la 12 zile după vaccin. Presa locală scrie că acesta din urmă s-ar fi simțit rău în primele 24 de ore după vaccin și nu și-a revenit.

Al treilea deces, cel de la Trapani, investighează moartea mareșalului carabinierilor Giuseppe Maniscalco, în vârstă de 54 de ani, mort după un infarct la 48 de ore după administrarea vaccinului.

Un alt deces a avut loc la Napoli. Este vorba despre un profesor de 58 de ani, vaccinat cu o doză care nu aparținea lotului blocat.

Totodată, Annamaria Mantile, o profesoară de 62 de ani din Napoli, a murit la trei zile după ce a primit prima doză de vaccin anti-Covid de la Astra Zeneca.