Influențăr de șanț și propagandist al vaccinării din România, Ovidiu Covaciu, un cetățean precar de pe rețelele de socializare care se prezintă drept fondator al Coaliției România Sănătoasă, s-a dovedit a fi nimic mai mult decât o altă vedetă de carton sponsorizată de Big Pharma, respectiv chiar de Pfizer. 
 
Pe marginea discuției despre reacțiile adverse ale vaccinului și riscul vaccinării în sine, despre care află poporul acum, după doi ani de la înțepare, respectivul guraliv emite câteva onomatopee din care reținem că nu contează dacă mor oameni sau au reacții grave adverse care îi schilodesc pe viață, pentru că aceste informații pot da apă la moară „criminalilor antivaccin”: 
 
    
După cum reiese dintr-o postare apărută pe Facebook, personajul face parte dintr-o așa zisă Societatea „Rațională” din România alintată de Pfizer, nu e prea clar de ce, cu un cadouaș de 34.700 euro, respectiv 166600 lei, după cum dezvăluie documentele de la ANM apărute public. Un mare P - de la Publicitate Plătită - la fiecare postare pe tema vaccinării s-ar impune de la sine. Măcar Pink e mai cinstită.  
 
 
Autor al unor site-uri despre vaccinare, imberbul cu gură mai mare decât capul lui se alătură prin postarea de față, vedetelor de mucava din România și pretutindeni, sponzorizate de Pfizer și companiile producătoare de vaccinuri, pentru a induce oamenii în eroare. 
 

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews