ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Profesorul universitar doctor Tudorel Butoi, de meserie psiholog criminalist, avertiza încă din aprilie-mai 2020 că introducerea educației sexuale în școli va fi în detrimentul educației pe termen lung, formându-i pe copiii lipsiți de maturitate să aleagă plăcerea instantanee în locul efortului de durată. Pe lângă scăderea performanței școlare, această manevră ar putea să creeze un public infantil dependent de onanism și pornografie, numai bun să încapă pe mâinile traficului de minori și al rețelelor de prostituție sau pedofilie.

„Sunt segmente din această lege a educației care vor să satisfacă niște false nevoi - sau niște nevoi induse din spațiul european vestic, al așa-zisei lumi occidentale. 


Se vorbește de noua revoluție sexuală. Rezultă din nevoi false, pentru că tineretul român, segmentul compus din adolescenți, din tineri și din copii nu a cerut, nu a existat nevoia de a satisface un anumit trend. Deci educația era satisfăcătoare. Imit sau falsez o nevoie și tot eu o satisfac și așa mai departe. Această chestiune se vede că este falsă. Este creată de grupuri de interese, trenduri, tendințe șamd.

Pe fond, apare în această lege a a educației necesitatea ca copiilor de 2-3-4-5 ani să li se facă cunoscute prin procesul educativ, deci dirijat școlar, binefacerile atingerilor sexuale - nici mai mult, nici mai puțin! Uite, de-asta nu puteau copiii noștri să învețe scrisul, nu puteau să învețe cititul, socotitul, să umble pe tabletă, pe calculator, în spațiul ăsta virtual atât de interesant și provocator, că nu-și cunoscuseră beneficiile senzorialității perceptive sexuale!

Ei bine, eu, în calitate de psiholog în primul rând, vreau să atrag atenția cu severitatea necesară competenței științifice, că aplecarea către cunoașterea receptivității de tip sexual înseamnă punerea în competiție a plăcerii de tip hedonist, sexual, cu nevoia de integrare a copilului și de surmontare a greutăților pe care le presupune învățarea. Că nu este ușor să înveți limbajul tabletei, nu este ușor să înveți scrisul, socotitul, când perceptivitatea mintală se leagă cu acuitatea scriptică și care, prin nevoie, antrenament și efort duce la deprinderea exprimării scrise, vizavi de plăcerea hedonismului sexual. 

Nu e nici un fel de poveste aici: faptul că corpusculii tactili, senzorii perceptivi din zona sexuală a fetițelor și a băiețeilor sunt excitați creează plăcere, creează onanismul acesta pervers la minor și minorul abandonează efortul învățării în favoarea plăcerii. Păi de ce face el asta? Păi face pentru că el nu este matur. El nu are discernământul format. Copilul nu poate să proiecteze care îi vor fi lui nevoile învățării și școlii decât dacă se dedică acestei chestiuni încet-încet și pas cu pas. Pe când trăirea hedonistă a perversității plăcerii sexualității o trăiește atunci, pe loc. Ei, eu consider această chestiune teribil de naivă, dacă n-ar fi de rea-credință”, explică psihologul prof. dr. univ. Tudorel Butoi într-un interviu pe care îl puteți asculta integral, mai jos.

 
Interviul a fost luat de Fundația Ortodoxă „Arsenie Boca” în luna mai din anul 2020, pe tema obligativității educației sexuale în școli, introduse prin Legea nr. 45 din 3 aprilie 2020.

Prof. univ. dr. Tudorel Butoi este psiholog criminalist (ex-colonel de poliție - șef al laboratorului psihologic de detecție a comportamentului simulat - Serviciul criminalistic - Poliția Capitalei). Specializat în psihologie judiciară - tehnica poligraf, a fost timp de 35 de ani practician în domeniul criminalisticii, potrivit descrierii de pe pagina web personală
 
În același an în care apărea interviul cu profesorul Tudorel Butoi, tema educației sexuale obligatorii în școli revenind insistent pe agenda politică, în ciuda pandemiei și a suspendării școlii on-site, influencera Diana Paul - care ne-a explicat deunăzi ce conține vaccinul Covid - arăta într-un clip video ce presupun așa-zisa „educație sexuală” și „identitatea de gen” și de ce nu avem nevoie de ele.
 
 
 
Ideologia de gen, care îi învață pe copii prin intermediul „educației sexuale” că genul poate fi orice își aleg ei ca identitate, în divorț față de realitate și de sexul dobândit la naștere, este, mai nou, una din „valorile europene” clamate de instituțiile de la Bruxelles și preluate cu entuziasm în legislația națională de Parlamentul României, prin votul deputaților „progresiști”, neomarxiști sau doar închipuiți din aproape toate partidele, în frunte cu USR-PLUS. Dar ideea nu este nouă și nici măcar europeană, ea făcând de mulți ani ravagii în SUA, unde generații de copii astfel îndoctrinați au fost propulsați, la vârsta adultă, în cele mai înalte funcții publice - în virtutea non-discriminării pe criteriul orientării sexuale - și puși să influențeze viețile a milioane de cetățeni.
 
Iată, de (contra)exemplu, ce îi învață pe americani secretarul adjunct în Sănătate, dr. Levine, un bărbat care se crede femeie, despre „siguranța” și „eficiența” serurilor experimentale Covid. Pe bună dreptate, criticii i-au replicat că o persoană care nu are încredere în ceea ce atestă știința despre genul ei masculin nu are nici altitudinea morală să-i îndemne pe alții să aibă „încredere în știință” pe tema serurilor experimentale Covid:
   
.