ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit.


În cursul acestei săptămâni, la rapelul pentru vaccin anti-Covid-19, un medic din Vâlcea a prezentat o reacție adversă îngrijorătoare: paralizie facială temporară și inconștiență, potrivit arenavalcea.ro.

Potrivit unor surse din cadrul Spitalului Județean Vâlcea, doctorița care s-a confruntat cu aceste efecte adverse este medic ORL și nu figurează cu probleme de sănătate, transmite Doctorul Zilei. Este vorba de o doctoriță tânără, scrie Arena, ceea ce face ca îngrijorarea colegilor ei să sporească cu privire la siguranța vaccinurilor anti-Covid.

Deși și-a revenit destul de repede după efectele resimțite la rapel, medicul s-a prezentat de urgență la o unitate spitalicească privată în vederea unor investigații suplimentare.

În momentul de față, se așteaptă un comunicat oficial din partea conducerii Spitalului Județean Vâlcea și DSP.

UPDATE:  Medicul care a suferit paralizia temporară facială este în vârstă de 32 de ani și se simte acum mai bine iar reacția adversă avută este menționată și în prospectul vaccinului Pfizer/ BioNTech - Comirnaty, care i-a fost administrat doctoriței ORL și este una rară, care se manifestă și la alte tipuri de vaccinuri, potrivit Ministerul Sănătății. ActiveNews a avertizat opinia publică și medicii propagandiști ai vaccinului, care au încălcat legea prin promovarea medicamentului, că vaccinul are cel puțin 15 reații adverse și nu foarte puține cum declarau pe toate posturile Radio/TV.

NOU: Asistent medical în comă după ce s-a vaccinat anti-Covid la Spitalul Județean Neamț. La Spitalul Județean Vâlcea o tânără doctoriță a suferit paralizie facială temporară și inconștiență după vaccinul Pfizer/BioNTech

Potrivit datelor puse la dispoziția CNCAV de către Institutul Național de Sănătate Publică, prin aplicația Registrul Electronic Național al Vaccinărilor (RENV), în acest moment 13 reacții adverse sunt în curs de investigare, ceea ce înseamnă că sunt mai grave decât cele semnalate în mod obișnuit, respectiv febră, cefalee, mialgii, artralgii, astenie, alergii de tip urticarie.

Până acum s-au înregistrat un deces oficial și unul neoficial imediat după administrarea vaccinurilor: asistentul medical de la Mangalia, de 49 de ani, și cazul doamnei de 73 de ani din Bacău. Dar cazurile ar putea fi mai multe.

După cum am relatat în exclusivitate în presa română ActiveNews a descoperit SUTE DE DECESE în urma VACCINURILOR anti-Covid, în documentele oficiale ale UE și SUA. Peste 173 de morți în Europa și peste 317 în America. 16.479 de cazuri cu reacții adverse la Vaccinul Pfizer în UE. Majoritatea femei. DOVEZI

În cadrul acestui articol, prezentam și un semnal al avocatului Gheorghe Piperea:

„Sunt mulți comentatori (cel puțin 5, după numărătoarea mea) care au declarat, cu nume și prenume, că au decese în familie consecutive vaccinării. Cazurile ar trebuie făcute publice imediat. Ar trebui, de asemenea, făcute urgent plângeri penale pentru malpraxis și procese de daune pentru efectele adverse ale vaccinului. Altfel, vor fi și alte nenorociri. Autoritățile ar trebui să suspende de urgență vaccinarea persoanelor în vârstă sau suferinde, cu boli cronice.”, a afirmat avocatul pe pagina sa de Facebook.

„Bunica mea a decedat duminica in urma acestui agent biologic experimental (asa numit "vaccinul anti-Covid”), care i-a fost administrat acum doua zile. Bineinteles ca vor spune ca e o coincidenta, ca nu are nicio legatura cu leacul minune. Sunt convinsa ca sunt mult mai multe cazuri de acest gen, dar acestea nu merita sã fie mediatizate.”, a scris o comentatoare care a revenit apoi pentru a adăuga: „Ideea e ca desi avea anumite probleme de sanatate, a trait cu ele ani de zile si nu cred ca e o coincidenta ca s-a stins la cateva zile dupa "vaccin”.”

„Tatăl meu a fost vaccinat în data de 15 ianuarie 2021, vineri după masa, sâmbătă după masa a făcut accident vascular cerebral, a paralizat partea dreaptă, seara a intrat în comă și duminică dimineața la ora 6 a decedat.”, a scris alt comentator. Sigur, se va spune că aveau comorbidități și că este o coincidență. La Vâlcea tot coincidență?