Un înalt oficial de la Health Canada a dezvăluit că gigantul farmaceutic Pfizer a luat o decizie conștientă de a nu informa autoritățile că vaccinul ARNm COVID-19 conține o secvență ADN din virusul Simian 40 (SV40). Potrivit informațiilor publicate de Epoch Times, Pfizer a omis în mod intenționat să informeze autoritățile de reglementare a medicamentelor, inclusiv Health Canada, FDA din SUA și Agenția Europeană pentru Medicamente, că potențiatorul de ADN SV40 legat de cancer era prezent în injecția lor experimentală COVID, transmite și LifeSiteNews.

Dr. Philip Buckhault a confirmat pe 23 aprilie a.c. descoperirile anterioare potrivit cărora cantitatea de ADN din serurile ARNm depășește limita stabilită de autoritățile de reglementare.

Aceste informații apar în mai multe e-mailuri schimbate între personalul de la autorități principale de reglementare a medicamentelor, inclusiv Health Canada (HC), U.S. Food and Drugs Administration (FDA) și Agenția Europeană pentru Medicamente (EMA). Informațiile au fost obținute printr-o cerere de acces la informații, transmite Epoch Times.

Pe 23 august 2023, dr. Dean Smith, un evaluator științific principal în Divizia privind calitatea vaccinurilor din cadrul Health Canada, a scris un e-mail unui coleg de la FDA cu privire la SV40.

Health Canada a obținut confirmarea, cu două săptămâni mai devreme, de la Pfizer că secvențele de ADN SV40 erau prezente în vaccinul COVID-19 al companiei.

„Înțeleg că au existat discuții interne în cadrul CBER [Centrul pentru Evaluare și Cercetare Biologică] cu privire la prezența unei secvențe de amplificator/promotor SV40, menționând că prezența acestuia nu are legătură cu scopul plasmidei de la Pfizer ca șablon de transcripție pentru vaccinul lor ARNm COVID-19”, a scris dr. Smith.

„Pfizer ne-a comunicat recent că se pare că a ales să nu menționeze aceste informații către EMA, FDA sau HC la momentul transmiterii lor inițiale sau ulterioare.”

Dr. Smith a adăugat că informațiile au fost făcute publice în mod independent în aprilie 2023, printr-un studiu pre-tipărire al omului de știință american Kevin McKernan

Dr. McKernan, expert în genomică, a descoperit cantități de ADN în serurile ARNm care depășesc pragul de reglementare stabilit de agențiile sanitare. Dr. Smith a scris că studiul a trezit „întrebări care au fost adresate agențiilor”.

Ulterior apariției acestor întrebări, Health Canada a susținut că secvența de amplificator/promotor SV40 este un „fragment de ADN rezidual” în vaccinul Pfizer-BioNTech COVID-19. „Fragmentul este inactiv, nu are rol funcțional și a fost măsurat ca fiind constant sub limita stabilită de Health Canada și de alte autorități internaționale de reglementare”, a menționat departamentul.

„ZERO controale”

Această afirmație a fost contestată de Dr. McKernan și de alții, printre care de dr. Philip Buckhaults, profesor de genomica bolii canceroase și director al Laboratorului de Genetică a Bolii Canceroase de la Universitatea din Carolina de Sud.

Ca răspuns la informațiile publicate de Health Canada, McKernan a făcut o serie de postări pe platforma X. „Anterior, niciun vaccin cu o astfel de secvență de contaminare nu a fost aprobat în Canada”, a scris el

„Pfizer a asigurat [HC] că secvența nu este material pentru fabricarea plasmidelor. Este o minciună sfruntată. Nu puteți face plasmide fără promotorul pentru gena rezistentă la antibiotice. Este activ în celulele mamiferelor. Dacă nu este necesar, de ce este acolo?”, a adăugat cercetătorul.

Dl McKernan a mai constatat că Health Canada a cerut Pfizer protocolul pentru reacția în lanț a polimerazei (PRC), ceea ce înseamnă că „au efectuat ZERO controale cu privire la această contaminare cu ADN și se bazează în întregime pe cuvântul producătorului”.

Îngrijorările ridicate de unii oameni de știință cu privire la prezența fragmentelor de ADN în injecțiile ARNm au legătură cu potențialul acestora de a se integra în genomul uman și de a cauza probleme precum cancerul. Dr. Joseph A. Ladapo, șeful Serviciului public de sănătate din Florida, a cerut oprirea urgentă a injectărilor cu produsele ARNm, din cauza acestor riscuri.

Dr. Buckhaults a început un studiu științific pentru a stabili aceste riscuri. Pe 23 aprilie, cercetătorul a scris pe X că a confirmat descoperirile anterioare potrivit cărora cantitatea de ADN din serurile ARNm depășește limita stabilită de autoritățile de reglementare.

De asemenea, dr. David Speicher, un virolog canadian care a confirmat descoperirile dr. McKernan și dr. Buckhaults, a declarat pentru The Epoch Times că este îngrijorat de descoperirile din e-mailurile interne schimbate între membrii personalului din cadrul Health Canada.

„Știm din testarea mai multor fiole că nivelul de amplificator-promotor SV40 în booster-ul XBB.1.5 este similar cu cel din celelalte vaccinuri Pfizer COVID modRNA, ceea ce îl face la fel de problematic. Pfizer nu a curățat vaccinul, însă, din păcate, autoritățile de reglementare sunt mai preocupate de creșterea ratei vaccinării în rândul populației decât de riscurile pentru sănătate asociate acestor vaccinuri”, a spus dr. David Speicher.