Românii, vaci de muls? Retailerul Kaufland, acuzat că în România a DUBLAT prețul unui produs pe care îl vinde și în Germania. VEZI imaginile

Anul trecut, un turist polonez semnala faptul că Lidl practică prețuri mai mari în România decât în Polonia la produse identice.
Același lucru îl arăta un român în legătură cu produsele comercializate de Zara: în România se umflă prețurile practicate în Occident.
Acum, de aceleași practici este acuzat și retailerul Kaufland. Un român a postat pe net două fotografii care înfățișează același produs - castraveciori murați ungurești, la Kaufland Turda din România și Kaufland Aachen, din Germania.
În imagini se poate vedea că la Kaufland Turda produsul costă 14.99 lei, adică 3,36 de euro bucata, la cursul de pe 29 iulie,(Foto dreapta). În același timp, același borcan este 1,69 euro în Germania(foto stânga)!
Din imagini se poate observa că produsul este identic în cele două magazine, comercializat în aceeași cantitate.

"Am facut 200 de km sa demonstrez ceea ce am postat ieri si anume ca un produs unguresc in Kaufland Turda costa dublu fata de acelasi produs cumpărat din Kaufland Aachen Germania !!!! Acum cred ca nu mai sunt dubii !!!! Rog sa nu mai fie șters mesajul si totodată rog sa dați share sa vadă fiecare !!! Asta înseamna lipsa de respect pentru cei din Romania si transmit pe aceasta cale rușine conducerii Kaufland !!!!...poate e o măsura de a strânge bani pentru ași achita datoria istorica fata de Romania !!!! De aceea cosul in Romania e mai scump !!!", a scris George Laurențiu Cîrnu pe Facebook.
Update: Drept la replică din partea Kaufland România
Ca urmare a publicării articolului "Românii, vaci de muls? Retailerul Kaufland, acuzat că în România a DUBLAT prețul unui produs pe care îl vinde și în Germania.”, pe www.activenews.ro compania Kaufland România transmite următoarele clarificări și solicită publicarea dreptului la replică după cum urmează:
"În general, prețul unui produs diferă de la o țară la alta, acesta fiind calculat în baza unui cumul simultan de factori de ordin economic, legislativ și operațional, de aspecte ce pot ține de stocurile din magazinul respectiv sau de logistică.
Un produs este întotdeauna mai ieftin în țara în care este făcut. De asemenea, și un produs românesc aflat la vânzare într-o altă țară va avea un preț la raft influențat de costurile de logistică pentru import.
În acest sens, produsul Castraveți murați, care provine din Germania, are un preț influențat de un cumul de aspecte similare celor enumerate mai sus, printre care cele mai importante sunt costurile de transport și de logistică necesare punerii produsului în vânzare. Acestea depind la rândul lor de greutatea produselor transportate, dar și de volumele în care sunt aduse în TIR-uri, în cazul de față fiind vorba de un produs greu și importat în stocuri mici.
Încă din 2005 de la intrarea pe piața din România, Kaufland și-a stabilit o prioritate în a oferi clienților săi sortiment diversificat și produse de calitate.”
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Lista COMPANIILOR STRĂINE din România cu cifre de afaceri uriașe care au raportat la final de an profit brut ZERO și, implicit, pierderi

Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid

OCULTA MONDIALĂ ARE ACUM UN NUME - SECTA BANCARĂ TIBETANĂ. OLIGOPOLUL: Cum conduc marile companii multinaționale lumea (II). Pepsi Cola și Coca Cola se ”joacă” de-a concurența?

Asociația Pro Consumatori: Numai două mărci de lapte conțin lapte nestandardizat, fără a fi prelucrat

România are cel mai ridicat preț al energiei electrice din UE

SECREȚIE DE MUSCĂ ÎN BOMBOANELE KINDER. Europenii consumă chiar acum excrețiile unor insecte fără să știe. Bomboanele de ciocolata cu lapte de la Kinder sunt cerate cu un aditiv care se obține din rășina unei muște verzi. FOTO / VIDEO cu E904
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (11)