ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit.


Agenția Europeană pentru Medicamente (EMA) a recomandat vineri introducerea inflamațiilor cardiace drept posibil efect secundar al vaccinurilor mARN împotriva COVID-19 de la Pfizer și Moderna, transmite agenția de știri Reuters, citată de Agerpres.

Astfel, EMA recomandă ca miocarditele și pericarditele să fie trecute în prospectul vaccinurilor produse de Pfizer și Moderna drept noi efecte secundare.

Există o legătură "probabilă" între cazuri de inflamații la nivelul inimii și administrarea vaccinurilor anti-COVID-19 bazate pe tehnologia ARN mesager, a anunțat tot vineri și Organizația Mondială a Sănătății (OMS).

Anunțul OMS vine după ce studii realizate în SUA au indicat același rezultat iar agenția de specialitate a Uniunii Europene a cerut actualizarea prospectelor de vaccin cu noile efecte secundare.

ActiveNews a avertizat asupra acestor pericole, în repetate rânduri, încă din luna februarie 2021, pe baza unor studii americane, amintite adeseori în articolele noastre-avertisment.

De altfel, ceea ce autoritățile din România nu au recunoscut niciodată, scriam din decembrie 2020, într-un articol în care se menționau și miocardita și pericardita ca efecte adverse ale vaccinurior: MOARTEA, între cele 22 de "efecte secundare" ale unui VACCIN ANTI COVID-19, conform Administrației pentru Alimente și Medicamente a Statelor Unite ale Americii. DOCUMENT

În aprilie am publicat și din Israel un STUDIU clar, care arăta că Vaccinul Pfizer poate provoca miocardită la persoanele în jur de 30 de ani. Cercetătorii israelieni au descoperit 62 de cazuri de miocardită după inocularea cu serul Pfizer

Timp de șase luni am solicitat autorităților române să facă de asemenea cunoscute aceste efecte secundare care pot costa viața oamenilor cu probleme cardiace sau de circulația sângelui.

În loc să facă acest lucru, propaganda oficială a susținut încontinuu că vaccinurile experimentale sunt „sigure” și „eficiente”.

Citiți Valentin Boeru: Gheorghiță, schimb-o pe votcă 

Iar ActiveNews a fost acuzat - ca și în cazul chestionării originii virusului - că răspândește o „teorie a conspirației”. Acum, „teoria conspirației” este enunțată oficial de EMA și OMS.

Oameni au murit în România pentru că nu au fost avertizați de iresponsabilele autorități de la București. Tineri români se află în acest moment spitalizați cu miocardită, pentru că nimeni, niciodată, nu i-a avertizat pe ei sau pe părinții lor asupra acestor efecte adverse grave. 

Iată doar câteva cazuri, prezentate de ActiveNews:

Polițistul Ciprian Mustață, primul soț al Elodiei, fusese vaccinat cu AstraZeneca. El a decedat de infarct la 44 de ani. EXCLUSIV

 ”A murit din vaccinul ăsta!” Dr. Gheorghiță contrazis de mama bărbatului de 46 de ani mort după vaccinarea cu AstraZeneca: „Noi n-am avut probleme cardiace în familie. Mama a murit la 92 de ani, eu am 78 de ani, soțul la fel”

PREMIERĂ: Cheaguri de sânge în organele interne ale inginerului din Gorj decedat după vaccinul AstraZeneca, pe 1 martie, la Târgu Jiu. Gheorghiță nu a suspendat vaccinarea cu AstraZeneca. Cine plătește acum pentru moartea inginerului? 

EXCLUSIV. Misterul morții studentului de 21 de ani decedat după vaccinul Pfizer. Mama tânărului contrazice DSP: Fiul meu nu a murit de vreo intoxicație și nici nu avea obezitate morbidă - FOTO. INSP vrea să îngroape drama deceselor post-vaccin din România

EXCLUSIV. Cazul grav al studentului de 22 de ani internat de 6 săptămâni cu miocardită după serul Pfizer. „Am fost înșelați să ne ducem la vaccinare că nu se întâmplă nimic!”, reclamă tatăl lui Bogdan Dragoteanu, care cere intervenția PARCHETULUI MILITAR

Tragedie la Bacău: Un licean de 18 ani a făcut infarct după rapelul cu vaccinul Pfizer. Medicii acuză proteina spike. Un student din Cluj a decedat tot după Pfizer. Național: Cine răspunde?

Și câte alte cazuri similare necunoscute publicului nu mai sunt în întreaga țară? Sute, cel puțin!

După șapte luni de la declanșarea injectării cu seruri experimentale a planetei aflăm, printr-un simplu comunicat, că „experții Comitetului consultativ mondial OMS pentru securitatea vaccinurilor arată că au fost semnalate în mai multe țări, în special în Statele Unite, cazuri de miocardită și de pericardită după vaccinarea cu seruri bazate pe ARN mesager”, transmite A3.

De asemenea, și Canada a venit la sfârșitul lunii trecute cu  Recunoașterea OFICIALĂ: Vaccinurile Covid cu ARNm pot da complicații la inimă. Health Canada actualizează prospectele serurilor Pfizer-BioNTech și ModeRNA cu informații despre riscurile de MIOCARDITĂ și PERICARDITĂ

Anterior, după ce și-a amânat nepermis anunțul, și CDC a SUA a recunoscut că vaccinurile Pfizer și Moderna provoacă inflamații cardiace la tinerii cu vârsta curpinsă între 16 și 24 de ani. Mii de vieți ar fi fost salvate dacă agenția guvernamentală expunea mai devreme riscurile vaccinării anticovid

"Cazurile raportate survin, în general, în zilele care au urmat vaccinării, fiind mai frecvente la tineri și mai des raportate după a doua doză de vaccin", se arată în documentul respectiv.

Pe baza informațiilor disponibile până în prezent, experții OMS concluzionează că "datele actuale sugerează o legătură de cauzalitate probabilă între miocardită și vaccinurile cu ARN mesager".

În data de 23 iunie anul curent, autoritățile sanitare americane au anunțat că există o legătură "probabilă" între vaccinurile împotriva COVID-19 de la Pfizer și Moderna - ambele bazate pe ARN mesager - și cazuri rare de inflamații la nivelul inimii la adolescenți și tineri.

Primele cazuri de miocardită post-vaccinare au fost semnalate în Israel, unde campania de imunizare a fost mai rapidă decât în majoritatea țărilor.

De asemenea, EMA sfătuiește persoanele care au un istoric medical de sindrom de scurgere capilară să evite vaccinul anti-coronavirus produs de Johnson & Johnson.

În ceea ce privește vaccinul produs de AstraZeneca, EMA recomandă adăugarea unui avertisment cu privire la riscul producerii sindromului Guillain-Barré.

Citiți și PE PROPRIUL RISC. Avertismentul unui imunolog american: Vaccinurile PFIZER și MODERNA ar putea cauza BOLI CRONICE PE TERMEN LUNG cu apariție peste câțiva ani. „Vaccinul ar putea fi o armă biologică chiar mai periculoasă decât infecția originală”.

Alte „efecte secundare” luate în derâdere de intelectualii patriei Covidiste: Au apărut „solzii de pește” de după vaccin. FOTO, VIDEO și STUDIU al Centrului Național de Informații privind Biotehnologia al Statelor Unite ale Americii. Părintele Zenovie de la Mănăstirea Nechit a avut dreptate