ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Șeful CNCAV, Valeriu Gheorghiță, a recunoscut, marți, cu jumătate de gură, reacțiile adverse de miocardită ce apar după administrarea „vaccinului” Covid cu ARN mesager de la Pfizer la minorii și tinerii în general de sex masculin. El a spus că ar fi vorba în România doar de 6 cazuri rarisime, dintre care unul la o tânără, și că toate ar fi avut o evoluție favorabilă: „s-au externat cu stare generală foarte bună”. ActiveNews este în măsură să îl contrazică, pentru că redacția are cunoștință de cel puțin un caz în stare foarte gravă care, după 3 luni de spitalizare, nu s-a vindecat complet, depinzând de un tratament cu antiinflamator nedecontat de statul român, care în schimb a decontat gratuitatea vaccinurilor experimentale Covid.

„În România, până la acest moment, sunt raportate 6 cazuri de miocardită. Ele sunt raportate la 5 băieți și o fată. Grupa de vârstă este între 17 și 29 de ani. Toate cele 6 cazuri au apărut după vaccinul de la compania BioNTech/Pfizer: 3 cazuri după administrarea primei doze și 3 cazuri după administrarea celei de-a doua doze. În toate cele 6 cazuri evoluția a fost favorabilă, tinerii au fost internați și s-au externat cu stare generală foarte bună. Media timpului apărut de la administrarea dozei și până la punerea diagnosticului a fost, practic, în primele 7 zile s-au stabilit aceste diagnostice. Dar, repet, formele clinice au fost ușoare, evoluția a fost foarte bună în toate cazurile și, dacă ne uităm la numărul de doze administrate grupei de vârstă între 12 și până la 29 de ani inclusiv, practic rata de raportare este similară cu ceea ce s-a raportat în celelalte țări - în Israel, în SUA - și anume aprox. 1 caz la 100.000 de doze administrate. 

În aceste situații semnele clinice care ridică suspiciunea de miocardită cel mai frecvent au fost legate de durerea în piept, durere toracică, palpitații, și stare de oboseală. Sigur, și febra a fost relatată în anumite cazuri. Dar, în absența acestor simptome, care sunt evocatoare și care, repet, apar foarte rar, nu este nevoie de alte investigații după vaccinare”, a afirmat marți colonelul dr. Valeriu Gheorghiță, potrivit paginii de Facebook a Guvernului României. VIDEO: 


Relatarea lui Valeriu Gheorghiță, care minimalizează gravitatea și incidența miocarditelor apărute post-vaccinare la tineri, este contrazisă de cazul lui Bogdan Dragoteanu din Cluj-Napoca, un student care și-a văzut moartea cu ochii după ce s-a vaccinat cu serul Covid de la Pfizer. Cum, în acea perioadă, producătorul încă nu recunoscuse în prospect posibilitatea apariției miocarditei, tânărul clujean a pierdut zile prețioase cu analizele prin spitale pentru a i se stabili diagnosticul corect, timp în care ar fi putut să i se aplice tratamentul pentru ca starea lui să nu se înrăutățească. Bogdan a petrecut 3 luni în spital și nu s-a „externat cu stare generală foarte bună”, cum minte colonelul Valeriu Gheorghiță, ci este și în prezent dependent de un tratament costisitor cu antiinflamatoare, pe care statul român nu-l decontează, fiind considerat „off-label”. Singura speranță a familiei este scurgerea primelor 6 luni după vaccinare, pentru a vedea dacă afecțiunea se va estompa pe măsură ce scade puterea anticorpilor induși de „vaccinul” Covid de la Pfizer.
 
Alți studenți n-au avut șansa lui Bogdan Dragoteanu de a rămâne în viață și nici măcar de a fi raportați ca victime ale unei reacții adverse după „vaccinul” Covid: Tânărul Bogdan Daniel Berki, student la Cluj-Napoca, a decedat după vaccinare și moartea lui a fost în mod mincinos încadrată la „comorbidități” precum obezitatea, de care el nu suferea, sau la „coincidențe” precum o presupusă intoxicație cu monoxid de carbon, de care n-a mai suferit nimeni din familie. 
 

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews