ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Două persoane care au primit vaccinul ARNm  de la Pfizer-BioNTech au dezvoltat reacții anafilactice severe după injectare, informează site-ul Childrenshealthdefense.org, preluând informația de pe WSJ. Este vorba chiar de doi angajați din domeniul sănătății.

Sursa citată aminetește că Serviciul Național de Sănătate (NHS) din Anglia a avertizat miercuri că persoanelor „cu antecedente de reacție alergică semnificativă la vaccinuri, medicamente sau alimente” nu ar trebui să li se administreze vaccinul anti COVID-19 dezvoltat de gigantul farmaceutic american Pfizer și de compania germană BioNTech. Agenția de reglementare a produselor medicale și de sănătate din Marea Britanie, notează The Wall Street Journal, a reamintit lucrătorilor din domeniul sănătății că vaccinările ar trebui efectuate numai în unitățile în care sunt disponibile măsuri de resuscitare.

Aceste avertismente au venit după ce doi angajați ai Serviciului Național de Sănătate (NHS) care au făcut parte din primul lot  care a primit vaccinul, marți. au suferit reacții adverse. NHS Aa precizat într-o declarație că cei doi angjați medicali care au experimentat reacții anafilactoide la vaccinul Pfizer aveau „antecedente reacții alergice”.
 
Site-ul citat amintește că o investigație de dată recentă a identificat Polietilenglicolul (PEG), polimer utilizat în industria farmaceutică, drept cel mai probabil responsabil pentru reacțiile anafilactice suferite de cei doi angajați. În septembrie, președintele CHD, Robert F.Kennedy Jr. a avertizat FDA că existența PEG în vaccinurile COVID ar putea duce la reacții alergice severe.
 
 
Documentele publicate de cele două companii, Pfizer și BioNTech, au arătat că persoanele cu antecedente de reacții alergice severe au fost excluse din studiile clinice. Prin urmare, aceste reacții adverse care pot periclita viața celor care se vaccinează nu se regăsește în datele de siguranță din studiile clinice.
 


Profesor dr.Todor Popov, specialist în alergologie clinică în cadrul Clinicii de alergologie și astm a Spitalului Universitar „Alexandrovska” din Sofia, a explicat că persoanele care suferă de alergii clasice pot avea o reacție alergică și la vaccinul împotriva coronavirusului, informează Rador.
 
„Organismele lor se opun substanțelor străine, formând anticorpi specifici care se leagă de respectivul agent străin. Aceștia sunt așa-numiții atopici. Acest lucru nu înseamnă, însă, că o persoană obișnuită nu poate avea reacții. Există o substanță organică, un material biologic, atunci există întotdeauna posibilitatea rezistenței organismului. Teoretic, vaccinul produs de Pfizer și BioNTech are un potențial relativ scăzut de a provoca reacții, deoarece este vorba despre un material extrem de simplu din punct de vedere biochimic, care nu este la fel de mare ca o moleculă. Acest lucru reduce șansele să provoace o reacție alergică”, a precizat prof. Popov.
 

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews